گزارش حوزه علوم کامپیوتر K-12 و نقشه بازار: سپتامبر 2017

گزارش حوزه علوم کامپیوتر K-12 و نقشه بازار: سپتامبر 2017

توسط جن وو

تیم Reach مدتهاست که ارزش آموزش علوم کامپیوتر K12 را تشخیص داده است. از سال 2013 ، در حالی که صندوق بذر NewSchools را مدیریت می کردیم ، ما روی Tynker و CodeHS ، توسعه دهندگان برنامه درسی علوم کامپیوتر K12 سرمایه گذاری کردیم که برای معلمان با سابقه کامپیوتر محدود قابل دسترسی است. از آن زمان ، ما با استفاده از سرمایه گذاری در Piper ، Gradescope ، Holberton School و Repl.it که همه آنها در K12 حضور دارند ، رد پای CS خود را در بازارهای مصرف کننده ، توسعه حرفه ای و یادگیری مادام العمر گسترش داده ایم.

با توجه به انفجار فعالیت در این فضا در سال های اخیر ، ما تصمیم گرفتیم عقب نشینی کنیم و در مورد چگونگی تکامل چشم انداز تأمل کنیم. در حالی که گزینه های یادگیری نحوه برنامه نویسی در حال حاضر بی حد و حصر به نظر می رسد ، اما چرا هنوز مدارس بسیار کمی وجود دارد که علوم کامپیوتر را ارائه دهند؟ چه چیزی مانع از این می شود که همه کودکان را در سنین پایین در معرض مفاهیم علوم کامپیوتر قرار دهیم و علوم کامپیوتر را به عنوان یک زمینه تحصیلی یا شغلی به عنوان یک گزینه واقع بینانه تبدیل کنیم؟ این پیاده روی از K12 برای دسترسی عادلانه به فرصتهای اقتصادی در آینده بسیار مهم است.

گزارش میدانی در زمینه علوم کامپیوتر K12

برای روشن ساختن این سوالات ، ما تحقیقات دیگر را جمع آوری کردیم سازمانها ، با مربیان خط مقدم مصاحبه کردند و یافته های ما را در گزارش میدانی Reach's on K12 Computer Science ترکیب کردند. این گزارش اطلاعات قانع کننده ای در مورد اینکه چرا این onramp برای ما بسیار مهم است ارائه می دهد. علاوه بر این ، ما عمیق تر بررسی می کنیم تا بفهمیم علم کامپیوتر امروز در مدارس ما چگونه است. در حالی که موانع آموزش علوم رایانه زیاد است - از جمله فقدان معلمان واجد شرایط و نداشتن زمان کافی برای آموزش موضوعی که مدارس مسئولیت آن را ندارند - مدارس راه های خلاقانه ای را برای ارائه علوم رایانه در ترکیب دوره های خود پیدا می کنند. در مورد نحوه عملکرد آنها ، افرادی که در خط مقدم این امر واقع شده اند و چالش هایی که با آن روبرو هستند آشنا شوید.

گزارش میدانی Reach در زمینه K12 Computer Science

نقشه بازار K12 Computer را بخوانید راه حل های علمی

ما نیز توجه خود را به مجموعه ای از راه حل های موجود برای کمک به آموزش علوم کامپیوتر در مدارس معطوف می کنیم. ما این راه حل ها را در نقشه ای ارائه می دهیم که بر اساس سطح پایه - ابتدایی ، راهنمایی یا دبیرستان - و بر اساس طبقه بندی شده است که بر اساس هدف تعریف شده است: /uli> ادغام مفاهیم علوم رایانه در سایر رشته ها یا به عنوان بخشی از برنامه درسی یادگیری پروژه محور آموزش دانش آموزان به کد نویسی با استفاده از یک برنامه درسی آنلاین ارائه ابزار یا بسترهایی که آموزش برنامه نویسی را در محیط کلاس تسهیل می کند

ملاحظات

علیرغم راه حل های فراوان در دسترس دانش آموزان و مربیان علوم رایانه ، بینش تحقیق ما به چالش هایی اشاره می کند که مانع پذیرش گسترده این راه حل ها در مدارس می شود. اینها هم برای کارآفرینانی که راه حل ها را توسعه می دهند و هم برای مربیانی که سعی در پیاده سازی آنها دارند ، ملاحظاتی است.

برای راه حل هایی که مدارس ابتدایی و راهنمایی را مورد هدف قرار می دهند

در روز مدرسه کمبود وقت برای افراد غیر شاغل وجود دارد. موضوعات مورد آزمایش مانند علوم کامپیوتر و هنر. از آنجا که علوم کامپیوتر در مقایسه با موضوعات آزمایش شده مانند ریاضی و هنرهای زبان انگلیسی در اولویت پایین تری قرار دارد ، مدارس به ابتکار خود معلمان تکیه می کنندبرای وقت گذاشتن و آموزش علوم کامپیوتر p> توسعه و تسهیل این نوع تجربیات یادگیری برای معلمان طاقت فرسا است و نیاز به محدوده بالایی برای انگیزه و تخصص دارد. ارزیابی این نوع تجربیات یادگیری می تواند چالش برانگیز باشد.

برای راه حل های مبتنی بر پروژه و بین رشته ای

از آنجا که پروژه ها می توانند زمان بر و موضوعی متقابل باشند ، تطبیق آنها با برنامه های سنتی مدارس می تواند چالش برانگیز باشد. ارزیابی پروژه ها می تواند چالش برانگیز و زمان بر باشد. -مصرف کننده.

برای برنامه های درسی برنامه نویسی آنلاین

در حالی که بسیاری از برنامه های درسی به چالش عدم وجود معلمان مجرب علوم رایانه می پردازند ، اما اغلب با سهولت استفاده سهولت مواجه می شوند. و تجربیات محدود یادگیری انعطاف پذیری معلم و خلاقیت دانش آموزان

برای پلتفرم ها و ابزارهای برنامه نویسی

این راه حل ها را نمی توان در خارج از جعبه برای آموزش علوم کامپیوتر استفاده کرد. آنها فقط بخشی از یک راه حل کلی را ارائه می دهند. استفاده از این ابزارها نیاز به یک محدوده بالا برای معلمان دارد تا هم ابزار و هم برنامه درسی را با هم ترکیب کنند.

دسترسی مشتاق دیدن تغییرات سیاست و سرمایه انسانی است راه حل هایی که می توانند توانایی ما را در گسترش دسترسی به آموزش علوم کامپیوتر تسریع کنند. ما به راه حل هایی امیدواریم که بتوانند مواجهه زودهنگام ، تجربیات یادگیری باز و مرتبط و مسیرهای منسجم برای ادامه یادگیری را امکان پذیر کنند. در حالی که هنوز چالش های مهمی باقی مانده است ، ما هم از آموزگاران راه گشا و هم از کارآفرینانی که در حال توسعه راه حل هایی برای توانمندسازی مربیان و دانش آموزان هستند ، قدردانی می کنیم. از زحمات شما سپاسگزاریم ، و این هم پیشرفت مداوم ما!

*اطلاعات مربوط به نقشه های دسترسی به بازار را می توانید در اینجا پیدا کنید.

تشکر ویژه از کارآموزان دستیار Heejin Hahn ، Nicole اورساک ، رایلی کارولان و اولیویا دانر بخاطر مشارکت متفکرانه و ارزشمندشان در این کار!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد